Gânduri și urări cu ocazia Sfinților Constantin și Elena

Mulțumesc mult prietenilor și cunoscuților care mi-au trimis felicitări și gânduri bune cu ocazia sărbătorii Sfinților Constantin și Elena!

A fost o plăcere pentru mine să mă aud cu foști colegi de facultate, foști colegi de partid și de guvern, dar și cu prieteni de azi. Sutele de mesaje și telefoane înseamnă tot atâtea amintiri peste ani, iar sărbătorile ne apropie, indiferent de drumul pe care am luat-o fiecare.

Din partea mea, aceleași gânduri bune tuturor!

Explore posts in the same categories: 1

One Comment pe “Gânduri și urări cu ocazia Sfinților Constantin și Elena”

  1. Stefan dumitru Bruma Says:

    CU MULD DRAG/..! Va îmbrățișez /GINDURI BUNE..!

    Trimis de pe iPhone‑ul meu


Lasă un răspuns

