Multumesc sustinatorilor mei de la Congres si succes noii echipe PSD!

Mulțumesc tuturor colegilor care au crezut că aș putea fi cel mai potrivit Președinte Executiv al partidului, dar, în aceeași măsură, le mulțumesc și celor care au votat cu adversarul meu!

Sprijinul a peste 30% dintre voturi înseamnă mult pentru mine și îmi dă speranță că vor exista suficiente voci în PSD care să-și exprime ideile proprii de fiecare dată când este nevoie.

Candidatura mea a fost pentru a susține dezbaterea, competiția și echilibrul în partid. Nu am candidat împotriva cuiva! Lupt pentru apărarea unor principii fără de care, după părerea mea, PSD nu poate evolua spre modernitate, oricât ar încerca să ne convingă liderii actuali.

Doresc să vă transmit că voi rămâne un apărător al acestor valori și sper ca, împreună cu alți membri PSD care cred în ele, să nu ne oprim a le promova.

Succes noii echipe de conducere a PSD și mulțumesc încă o dată colegilor care au participat la Congres!

Recunoștință și mulțumiri speciale adresez organizației mele de suflet de la Brașov care mă sprijină și este mereu alături de mine.

 

Explore posts in the same categories: Politică

Etichete: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Lasă un răspuns

