Multumesc tuturor pentru urari!

Aş dori să mulţumesc cunoştinţelor şi prietenilor care mi-au transmis gândurile lor bune cu ocazia sărbătorii de Sf. Constantin şi Elena.

Îmi pare rău că nu am reuşit să răspund tuturor, dar ţin să vă asigur că apreciez toate mesajele şi telefoanele primite. Mulţumesc în special colegilor de la Braşov care sunt mereu alături de mine şi cu care am trecut prin multe lucruri frumoase.

Din păcate, viaţa agitată mă împiedică să mă întâlnesc, să vorbesc sau să păstrez legătura cu prietenii la fel de mult pe cât mi-aş dori. De aceea, mă bucur că, de fiecare sărbătoare, zi de naştere, onomastică, gândurile noastre se reîntâlnesc cu sinceritate.

Explore posts in the same categories: 1

Etichete:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Lasă un răspuns

