Sărbători fericite!

Sărbători frumoase tuturor românilor! Un Crăciun fericit alături de cei dragi și un An Nou mai bun!

Aș dori să le mulțumesc tuturor cititorilor mei care au apreciat faptul că am încercat să mă îndepărtez de jocul de replici populiste și să pun în discuție soluții economice și sociale care pot schimba ceva în viața oamenilor. Mulțumesc celor care au acceptat provocarea dezbaterii venind cu propuneri și comentarii.

Urmează un an greu și încărcat pentru România, din toate punctele de vedere, care ne va oferi însă ocazia să intensificăm schimburile de idei.

În 2012, îmi doresc să nu vă pierdeți speranța în mai bine, să vă păstrați încrederea că vă puteți îmbunătăți viața prin deciziile pe care le luați și prin implicarea dvs. în evoluția României.

La mulți ani!

Explore posts in the same categories: Fără categorie

8 comentarii pe “Sărbători fericite!”

  1. Reni Says:

    Craciun Fericit ! Anul viitor va fi un an innoitor, un an care va readuce speranta !

    La multi ani !

  2. Camelia Says:

    La multi ani si dumneavoastra.
    Multa sanatate si dumnezeu sa fie cu noi.


    • as dori un raspuns direct de la domnul nita la comentariul meu.Sau nu are curaj? Maria Petrascu


      • Fiecare om trebuie sa răspundă pentru faptele sale, din punct de vedere moral sau legal. Am înțeles ca ati depus plângere penală si, prin urmare, justiția va da un verdict.
        PSD a fost si este alături de revoluționari, dar nu poate raspunde pentru acțiunile personale ale fiecărui membru.


  3. Buna ziua, domnule Nita!

    Daca tot ne-ati facut urari de bine, de Craciun, as vrea sa va rog sa am si o reactie a Dvs. si despre cele intamplate joi, 22 Decembrie, 2011, in Cimitirul Eroilor din Brasov, cand, un membru marcant al PSD Brasov, cu functii si la nivel national, Dorin Lazar Maior, a ordonat „gorilelor” sale sa injure si sa loveasca. Pe cine? Veti afla lecturand,de exemplu, acest material: http://www.monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&p=index&s_id=107735

    sau acesta: http://brasovnews.blogspot.com/2011/12/cat-timp-primitivul-dorin-lazar-maior.html

    Sarbatori fericite! Maria Petrascu

  4. rodica kronberger Says:

    LA MULTI ANI! UN AN NOU FERICIT CU MULTE IMPLINIRI.

  5. gabryela Says:

    LA MULTI ANI SI MULTA FERICIRE IN 2012!

  6. Gigi Budai Says:

    La multi ani!

    Am urmarit in treacat emisiunea de astazi de la Romania TV pentru ca mi-a atras atentia prezenta ta si mi-a placut modul pragmatic in care ai prezentat lucrurile in legatura cu OG din 2009 – gaze la preturi avantajoase pentru sustinerea industriei chimice, si sustinerea industriilor in general.

    Cand ne putem vedea ?
    Gigi Budai


Lasă un răspuns

