Întrebarea zilei este pentru… dl. Adriean Videanu

Cât la sută din investiţiile de 8,3 miliarde lei (mai mari cu circa 65% faţă de 2009) de la Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri vor merge anul acesta către IMM-uri?

Explore posts in the same categories: Intrebarea zilei

2 comentarii pe “Întrebarea zilei este pentru… dl. Adriean Videanu”

  1. mzemphy Says:

    Buna ziua! Habar n-am, domnule ministru, dar cred ca foarte putin! Insa v-am citit blogul noi infiintat, ptr care meritati felicitari! Un blog destul de tehnic, de…academic, daca vreti. Lipsesc, de exemplu, dialogurile dvs cu dl. Boc, dl. Videanu…As avea insa un comentariu: am fost la multe conferinte de presa sustinute de dvs. in calitate de ministru ( o tumoare m-a scos din circuit ptr vreun an si jumatate) si nu am auzit atunci nimic din reprosurile pe care le vad azi aici, pe bloc. Despre pilele politice, de exemplu…Cred ca cinstit ar fi fost sa prezentati problema atunci cand anuntati marirea numarului de reprezentanti economici…


    • Multumesc pentru aprecieri! Sper sa avem din nou ocazia sa colaboram. Referitor la afirmatiile dvs., as vrea sa va reamintesc ca am avut ceva „dialoguri” cu dl. Boc in timpul mandatului meu – cel mai intens schimb de replici fiind legat de impozitul minim pe care l-am contestat inca de la inceput. In ceea ce priveste chestiunea reprezentantilor comerciali, nu am marit numarul acestora, dimpotriva, am luat masuri pentru cresterea performantelor profesionale (un an de pregatire in minister inainte de a merge la post – din pacate acum s-a renuntat la acest lucru, criterii de evaluare permanenta etc.) Va urez mult sanatate!


Lasă un răspuns

